Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ανεκδοτάκια… μερικώς μακάβρια!

στρος%2Bκαν%2Bγελιο
Ρωτάει ο Χίτλερ έναν πιτσιρικά Εβραίο:

-Πόσο χρονών είσαι μικρέ;
-7 στα 8, απαντάει αυτός
-Μπράβο αισιοδοξία !!!

Στο περίπτερο.
-Γεια σας. Έχετε εισιτήρια;
-Τι εισιτήρια;
-Αεροπορικά.

Οι αιτίες για την παχυσαρκία στην Ελλάδα είναι δυο: Η MANA και η ΓIAΓIA…


Έχω τις μαύρες μου απόψε…η μια από την Βραζιλία η άλλη από την Νιγηρία…


1η ΚΟΡΗ
-Μπαμπά είμαι λεσβία…
-Οκ επιλογή σου…
2η ΚΟΡΗ
-Μπαμπάκα…και γω λεσβία είμαι…
-Πφφ τι να πω?!!
3η ΚΌΡΗ
-Και γω λεσβία είμαι!
-Υπάρχει κανείς σ’ αυτό το σπίτι που να θέλει άντρα?
- Εγώ μπαμπάάά!!
-ΣΚΑΣΕ ΒΑΓΓΕΛΗΗΗ

Σύμφωνα με νέες έρευνες το σεξ ανακουφίζει τον πονοκέφαλο…
Να δω τι καινούργια δικαιολογία θα βρείτε τώρα…???

-Πόσο καιρό είστε μαζί??
-6 μήνες!!
-Την πήδηξες??
-Κοπέλα μου ειναι, όχι πουτάνα..
-Δεν σου κάθεται εεεε???
-Όχι η πουτάνα!!

Το κοκορέτσι έχει μέσα κόκορα ή είναι απάτη σαν το ψαρονέφρι ;

Σώζω ζωές κάθε μέρα…….
Δεν φαντάζεστε εκεί έξω πόσα άτομα υπάρχουν καθημερινά…. που θέλουν σκότωμα και όλο το αναβάλω.

Διάβαζα το ζώδιό μου και στα αισθηματικά έγραφε “δεν είδες τα επαγγελματικά, μου θες και έρωτες?”

Ένας δίδυμος λέει στον άλλον: -Που ‘σαι ρε όλη μέρα, η μάνα μας με έκανε μπάνιο 2 φορές!

Τι είναι αυτά στο κουτί;
-Αστακοί.
-Θα τα αφήσω, αλλά τι είναι;
-Αστακοί λέμε!
-Καλά ντε, τα αφήνω, ωχού!

Σπατάλη ρεύματος να χρησιμοποιήσω τη τοστιέρα μόνο για δύο τοστ οπότε έβαλα τέσσερα …

Μη με σκοτώσεις – είπε το κουνούπι – αίμα σου είμαι.
Λύγισα …

- Μου έκλεισε το μάτι!
- Κι εσύ τι έκανες;
- Τίποτα, δεν το πρόσεξα και περίμενα σαν μαλάκας να βράσουν τα μακαρόνια…

-Σταματήστε, είναι παράνομο να είστε 3 πάνω σε μηχανάκι!
-3? που πήγε ο 4ος?

Να δω αν βγάλω τους υαλοκαθαριστήρες… που θα αφήνουν τις κλήσεις !!

-Εγώ μιλάω με αποδείξεις!
-Να το κοιτάξεις αυτό Πανούλη. Ένας φίλος μου μίλαγε με τη πόρτα και τον κλείσανε στο τρελοκομείο.

 Theodore/olympiada 

Δεν υπάρχουν σχόλια: